Sov dags

Ligger i sängen nu, fortfarande på Tjörn denna dagen har varit riktigt bra!! Började med att jag försov mej skulle egentligen kolla gothia finaler med Lydia men sen ringde min faster och undrade om jag ville ut till Tjörn sen när vi kommit dit var vi vid stranden så träffade en dam där som äger ett stal lite längre upp där dom har massa hästar så skickade dom upp och dit så fick vi rida, ååh va härligt det var så himla längesen nu! Funderar ju på att skaffa foderhäst med min vän Ida ser fram emot detta jätte mycket ne nu måste jag blunda ska upp tidigt imorgon och träffa olivia som är i min ålder och ut och rida. Vi hörs imorgon ska försöka få några bilder också! Dick iPhone bilder..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0