5 snabba

♥Jag klarar inte av folk som äter så att det låter har typ en sjukdom som gör att jag stör mig på alla ljud haha jätte jobbigt!
♥Jag hatar folk som kollar snett på en när man inte ens vet hur personen är egentligen.
♥Jag ogillar verkligen några människor som var sjukt elaka mot mig för ett tag sen men nu låtstas som ingenting, I remember bitches trust me;) 
♥Jag faller för killar som leker svåra vet inte varför skit störande haha!
♥Jag hatar folk som lägger ut typ skit onödiga statusar på facebook liksom who the hell cares?!
 


Kommentarer
taika

Skitfin header bild!

2012-09-10 @ 22:33:27
URL: http://nattstad.se/taikaelina
Anonym

neeeeej varför sluta du blogga älskade din blogg snälla börja blogga igen, riktig inspo är du älskar din klädstil så uniik

2012-10-24 @ 11:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0