Hur jag fixade min design

Japp då var det så att det var dags att visa hur jag gjorde min design lite tydligare.
  1. Om ni inte ser vad det står så kan ni läsa här: Först väljer du denna designen som jag ringat in för att det ska bli enklare att komma igång.
 
    2. Sedan klipper du bort denna delen och klistrar in denna som jag skriver här under bilden. 
         /**Entry headers **/

/** Entry headers **/
h3 {
font-family: georgia, tahoma,Helvetica, sans-serif;
font-size: 24px;
font-weight:normal;
padding:1px 5px 0px 5px;
color: #000000;
margin: 0px 0px 0px;
text-transform: uppercase;
text-align:center;
margin: 0px 10px 0px 10px;
}

  3.

Hoppas detta hjälpte lite iallafall, puss!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0